Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Anda mengalami masalah cepat pancut ketika melakukan seks dengan isteri??
Tahukah anda, Masalah pancutan pra matang ini akan menyebabkan isteri anda berasa jemu untuk melakukan hubungan seks dengan anda.. Ini kerana, kepuasan seks adalah satu perkara yang sangat penting bagi setiap kaum wanita apabila berada di atas ranjang..

Inilah juga salah satu punca yang menyebabkan isteri-isteri mencari kepuasan mereka sendiri tidak kira dengan apa cara sekali pun.. Ade juga sesetengah isteri sangup melakukan hubungan seks dengan lelaki bangladesh kerana mereka lebih kuat berbanding suami sendiri..

Haruskah perkara ini dibiarkan??

Satu jalan penyelesaian.. Ubat dan rawat diri anda sekarang.. Dapatkan LIBIDO GEL hari ini..

Libido gel adalah gabungan herba yang baik dan berkesan untuk merawat masalah saraf zakar lelaki yang lemah dan cepat pancut.. Sapukan libido gel pada zakar anda, biarkan 10 minit dan bilas dengan air yang bersih..

Setelah itu, barulah anda bersama dengan isteri. anda akan dapat rasai kelainan yang ketara pada zakar anda. Zakar anda akan menjadi lebih tegang, besar, kuat dan tahan lama..

Jadi, jangan tunggu lagi.. Dapatkan Libido hari ini juga.. Rawat diri anda sekarang..

Harga Libido gel RM79.. percuma kos penghantaran guna pos laju..

Cara membuat tempahan:

1. Buat bayaran RM79 ke akaun Maybank atau CIMB Bank, akuan atas nama MOHD ALIFF ABDULLAH..

    Acc Maybank: 155015213033
    Acc CIMB: 05060150404525

2. Smskan Maklumat yang di perlukan ke 0172685357:

Produk(LBG), Nama, Alamat, Jumlah Bayaran, Nama Bank, Tarikh Bayaran, Waktu Bayaran


Makluamt Lanjut:
Hubungi 0172685357(Aliff)
website: http://kuasalelaki.com/libidogel/ 







11 TIPS UNTUK KEPUASAN SEKS LELAKI DAN WANITA


Bosan dengan seks anda? Ingin mendapatkan kenikmatan luar biasa dari pasangan anda? Berikut 11 langkah yang akan membuat hubungan seks anda menjadi luar biasa.

1. Catatkan setiap sudut atau posisi saat yang mendatangkan kepuasan seksual anda menjadi maksima. Anda tidak perlu meninggalkan gaya atau posisi kesukaan anda, tetapi jangan takut untuk membuat eksperimen.

2. Latihan memperkuatkan otot-otot kepuasan. Otot-otot kepuasan yang yang selalu dirasakan di kepuasan adalah dalam posisi seperti menahan kencing, juga dapat meningkatkan kepuasan seksual anda. Ketatkan dan kemudian longgarkan otot-otot ini seperti melakukan senaman setiap hari, yang akan membuat otot-otot lebih kuat, membuat anda merasa nikmat selama berhubungan dan kemudian meningkatkan ketahan diri anda untuk mencapai kepuasan..

3. Ulangi perhubungan seks anda untuk gaya dan posisi yang baru untuk lebih kepuasan.

4. Luahkan rasa hati anda tentang apa yang anda benar-benar inginkan dalam perhubungan seks. Setiap wanita suka bila anda menyatakan bahagian mana yang ingin anda sentuh dan suka. Pasangan anda akan berasa lebih teruja untuk menantikan saat sentuhan anda dan akan membuatkan anda puas dan nikmat. Sentiasalah bersepakat untuk saling membantu mengenali apa yang terbaik bagi hubungan seks anda.

5. Sentuhan Ransangan. Kebanyakan para wanita kurang pengalaman untuk rangsangan kenikmatan selama berhubungan agar lebih mudah mencapai kepuasan. Kenyataanya, meskipun titik ransangan wanita tidak dirangsang secara langsung selama berhubungan, gesekan dari tulang pubik (kelamin) pasangan anda dapat menyebabkan kenikmatan yang teramat sangat di kawasan titik ransangan anda. Jika Anda menginginkan lebih kenikmatan, mintalah pasangan anda menyentuh titik ransangan anda selama melakukan hubungan seks, terutamanya ketika anda hampir mencapai klimaks.

6.Godalah pasangan anda. Tingkatkan kegairahan anda dengan memenuhi ruang tidur dengan nyalaan lampu yang malap dan pakailah bauan yang menggoda atau meransang pasangan anda. Cuba lakukan sentuhan-sentuhan yang menghairahkan kepada pansangan anda untuk membuatkan Anda melupakan kesibukan seharian kerja dan focus pada kenikmatan seks bersama pasnangan anda yang akan membantu Anda ke kemuncak kenikmatan yang lebih baik.

7. Tinggalkan Gaya Lama. Gaya yang sama, tempat yang sama mungkin akan memberi anda kepuasan, tetapi tidak akan memberi anda kepuasan yang memuncak. Jangan biarkan kebosanan melanda seksual Anda. Anda akan lebih puas dengan mencuba gaya-gaya yang baru untuk menikmati lebih kepuasan seks bersama pasangan anda.

8. Gunakan Cara yang lebih baik dalam mengawal kenikmatan dalan hubungan seks seperti menggunakan gel tahan lama atau kapsul penjagaan zakar untuk memperbaiki mutu seksual anda dengan pasanagn anda untuk sama-sama menikmati lebih kepuasan.

9. Temukan titik sensitif. Setiap bagian faraj Anda (bahagian dalam faraj) memiliki kawasan kenikmatan tersendiri. Beberapa wanita melaporkan lebih kenikmatan di bahagian luar faraj dan ada juga yang lainnya merasakan lebih kenikmatan di bahagian titik belakang tulang faraj, pada G spot (sedalam 1 jari bila dimasukkan ke dalam faraj).

10. Coba beberapa titik. Gunakan teknik-teknik ransangan dan sentuhlah payudara wanita dengan mulut anda untuk lebig ransangan pada wanita dan ini akan menyebabkan wanita kekejangan kesedapan dan kenikmatan.

11. Sentiasa Kretif Dalam berhubungan seksual. Sentiasalah Berbincang dan bertukar fikiran untuk cara-cara meinikmati kepuasan seks bersama.

PERANAN UNTUK KEPUASAN SEKS LELAKI DAN WANITA


Kepuasan seksual merupakan hal yang paling dicari saat hubungan seks berlangsung. Kepuasan seks tak ubahnya seperti puncak gairah yang diidamkan oleh kalangan lelaki maupun perempuan. Namun, kepuasan seksual umumnya selalu dikaitkan dengan lelaki. Dalam arti, lelaki merupakan kunci dari kepuasan seks saat aktivitas itu terjadi.

Kalangan perempuan banyak yang menganggap bahwa lelaki harus memuaskan perempuan dalam hubungan seks. Bahkan, kalangan lelaki sekalipun memiliki anggapan bahwa jika lelaki tak memuaskan gairah perempuan, maka ia dianggap gagal dalam hubungan seks. Kepuasan seks memang penting, namun kepuasan seks tak hanya harus diusahakan oleh lelaki. Kalangan perempuan juga harus bisa memuaskan lelaki dalam hal seks.

Selama ini, banyak perempuan yang menganggap bahwa lelaki harus memberi mereka kepuasan seks. Sedangkan perempuan hanya menerima saja. Ini sebuah anggapan yang keliru. Alangkah baiknya, jika perempuan juga pandai memuaskan lelaki di ranjang. Dengan kata lain, perempuan harus bisa melayani lelaki hingga ia terpuaskan.

Lelaki yang tak bisa memuaskan perempuan dalam hubungan seks memang suatu hal yang buruk. Namun jika hanya sesekali saja terjadi tentunya masih dianggap wajar. Kecuali bila di setiap hubungan seks, lelaki tak pernah memuaskan perempuannya. Meski begitupun, hal ini tak hanya untuk lelaki saja, tapi kalangan perempuan juga harus pintar melayani pasangannya di ranjang. Cari tahu mengenai kesenangan seksual lelaki anda di ranjang.

Laki-laki tentunya juga mempunyai hak untuk dipuaskan dan mendapat kesenangan dari pasangan perempuannya. Untuk itulah, perempuan juga dituntut untuk mengerti hal apa saja yang diinginkan dan bisa memuaskan gairah pasangan lelakinya. Intinya, kalangan perempuan harus pandai soal teknik dalam bercinta. Jangan hanya pasrah menerima rangsangan saja, ini tidak dapat dikatakan baik dalam kualitas hubungan seksual.

KEPUASAN SEKS SUAMI DENGAN ADIK IPAR

SEKS BEBAS,KEPUASAN SEKS,ZAKAR PANJANG,ZAKAR BESAR,ZAKAR TAHAN LAMA,FARAJ KETAT,FARAJ SEMPIT,FARAJ LONGGAR,TAHAN LAMA,UBAT KUAT,MINYAK WANGI,PEMIKAT,HORMON PEMIKAT,SEKS DI RANJANG,PANCUT AWAL,TETEK BESAR,PAYUDARA BESAR,PENGANJALAN PAYUDARA,NIKMAT MALAM PERTAMA,RAHSIA MALAM PERTAMA,TEKNIK MALAM PERTAMA,SEKS POSITION,CERITA SEKS,PORN STAR,UBAT ZAKAR,UBAT PAYUDARA,RAHSIA FARAJ,RAHSIA ZAKAR,LEBIH BERTENAGA,BULAN MADU,PERKAHWINAN,PERNIKAHAN,CARI CALON,WANITA SEKSI,WANITA GHAIRAH,PEREMPUAN BOGEL,LELAKI KUAT,LELAKI TAMPAN,LELAKI TAHAN LAMA.

KEPUASAN SEKS SUAMI DENGAN ADIK IPAR



Aku seorang janda yang baru bercerai dengan suamiku. penceraian ini atas kesilapan diriku sendiri. Jadi, aku hendak kongsikan pengalaman ku ini pada semua wanita.

Aku sudah berkahwin selama 6 tahun dan di kurniakan 4 orang cahaya mata. 2 lelaki dan 2 perempuan. Aku rasa sangat bahagia sepanjang kehidupan ku bersama suamiku sepanjang 6 tahun ini. suamiku melayan ku dengan baik dan dan sentiasa membelaiku dengan penuh kasih sayang. Suamiku sentiasa memahami diriku dalam apa jua keadaan sekalipun. Bila di ranjang, aku sentiasa kepuasan dan kadang aku terkulai kenikmatan sedangkan suami masih lagi mendayung untuk menikmati kepuasanya. Suamiku mampu bertahan lama, kadang-kadang ku rasakan hampir setengah jam. Ini membuatkan aku berkali-kali mancapai tahap kekejangan yang penuh kenikmatan dan kepuasan. Aku sukakan pancutan suamiku yang sangat deras dan membuatkan aku terasa 1 tembakkan air yang kuat di dalam faraj ku.

Pada kebiasaannya, suami ku akan menghisap dan meramas-ramas buah dada ku serta menggentel biji ku sebagai tanda untuk second round. Aku pejam mata kenikmatan apabila suamiku menghisap dan meramas buah dada ku sambil menggengtel biji ku. aku pula akan ambil kesempatan untuk meramas-ramas zakar suamiku yang panjang dan besar. setelah itu, suamiku akan menjilat dan menghisap biji ku seperti orang menghisap gula-gula. aku kesedapan.. suamiku tidak akan melepaskan bijiku selagi aku tak mengeluarkan cecair kepuasan ku untuk dia jilat. semakin lama, suamiku semakin agresif menjilat dan menghisab biji ku.

Aku mengeliat rasa geli dan kesedapan. punggung ku terangkat-angkat kerana kesedapan. suami ku memasukkan jarinya ke dalam faraj ku sambil menjilat dan menhisab biji ku. aku semakin tidak tahan.. aku kekejangan melepaskan air kepuasan ku yang penuh kenikmatan. Suamiku akan menjilat air ku itu sampai kering. kemudian suamiku akan akan baring telentang meminta aku menghisap zakarnya yang besar dan panjang. aku memang suka meng hisap zakar suamiku. bagiku inilah aiskrim kegemaran ku. aku jilat-jilat kepala zakar suamiku, suamiku mengerang kesedapan.. aku masukkan zakar suamiku ke dalam mulut ku, terasa penuh ruang mulutku dengan zakar suamiku. aku hisap zakar suamiku puas-puas, ku maju undurkan mulutku menghisab zakar suamiku. suamiku kesedapan, makin lama, makin laju pergerakan mulutku. semakin kuat suamiku mengerang kesedapan. sambil-sambil itu, aku meramas-ramas buah zakar suamiku. setelah penat menghisap zakar, aku hisap pula buah suamiku dan aku gosok-gosok zakar suamiku dengan tangan. ini membuatkan suamiku semakin teransang. aku terus duduk di atas suamiku dan memasukan zakar suamiku ke dalam faraj ku. aduh!!! nikmatnya.. aku sangat suka position begini kerana aku lebih merasa kenikmatan. aku menggerak-gerakkan punggungku. ah!!!! sedapnya.

Bila position begini, aku cepat kekejangan dan mencapai klimaks tapi suamiku akan mengerakkan punggungku dengan tangannye dan ini membuatkan akau semakin kesedapan dan kekejangan.. aku mengerang kesedapan sangat-sangat.. suamiku pula menggerakkan punggungnya, semakin lama semakin laju, aku terasa kejang semula dan melimpahkan lagi air kepuasan ku tapi suamiku masih lagi menggoyang punggungnya. semakin kuat aku mengerang kesedapan, semakin laju suamiku menggerakkan punggungnya. aduh!!! kesedapan yang amat sangat.. aku menjerit-jerit kesedapan yang amat sangat. aku terasa zakar suamiku semakin keras, suamiku semakin agresif, semakin laju pergerakkan punggungnya, aku kembali kekejangan... ah!!!!! aku menjerit kesedapan melimpahkan air ku dan x lama kemudian, suamiku pula memencutkan airnya dengan deras dalam faraj ku.. aku terbaring diatas dada suamiku kepuasan.. kemudian kami akan mandi bersama-sama sebelum tidur.


Tetapi setelah 6 tahun ini, suamiku tidak seperti dulu ketika melakukan hubungan seks bersamaku. Dia asyik mengeluh.. "Kenapa dah tak sedap macam dulu?? longgar.. " . Aku hanya menjawab, "biasalah, dah melahirkan anak dan usia semakin lanjut, memanglah akan rasa lain". Aku tidak hiraukan keluhan suamiku itu. Suatu hari adik perempuan ku datang ke rumahku melawat aku sekeluarga. adik ku ini menyatakan ade kursus dan menumpang di rumahku selama 3 hari. adikku datang seorang diri dan tidak membawa suami dan anak-anaknya. adik ku ni, dah ada anak tiga orang tapi bentuk badan masih seperti anak dara. maklumlah businesswoman.. kenelah jaga badan.

Pada kebiasaanya setiap pagi, aku akan keluar pergi ke pasar. entah kenapa pada hari itu, hati ku tidak sedap. aku teruskan juga perjalananku untuk ke pasar membeli keperluan untuk di masak. suami ku pula mangambil cuti pada hari itu untuk berehat. sepanjang aku di pasar, hatiku semakin berdebar tak sedap. setelah selesai membeli, aku terus pulang ke rumah. sampai saja di rumah, aku lihat pintu tertutup rapat. aku sangkakan adik perempuanku telah keluar rumah untuk pergi ke kelas kursusnya. aku masuk kerumah. aku terdengar suara di dalam bilik tidur ku.. "sedap sayang!! laju lagi sayang!! i x pernah rasa sesedap ni dengan suami I". kemudian aku dengar pula suara suamiku, "I pun dah lama x rasa sedap camni, u punya masih ketat, x macam kakak u, longgar je.." aku tersentuh dengan kata itu. aku terus pergi membuka pintu bilik ku, aku terkejut.. marah.. geram..menangis.. segala barang di tangan ku terlepas.. sampai hati mereka buat aku begini.. suami yang ku sanjung telah menghancurkan kepercayaanku hanya kerana faraj ku yang telah longgar. aku menangis sepuasnya.. barula aku sedar, keluhan ketidakpuasan suami ku itu merupakan penyebab kehancuran rumahtangga ku. kepada para isteri, jadikan cerita ku ini, satu pangajaran. suami sentiasa inginkan kepuasan seks, ingin isteri sentiasa cantik, faraj yang ketat seperti kita muda-muda dahulu.. sekian...




KEPUASAN SEKS UNTUK LELAKI DAN WANITA

SEKS BEBAS,KEPUASAN SEKS,ZAKAR PANJANG,ZAKAR BESAR,ZAKAR TAHAN LAMA,FARAJ KETAT,FARAJ SEMPIT,FARAJ LONGGAR,TAHAN LAMA,UBAT KUAT,MINYAK WANGI,PEMIKAT,HORMON PEMIKAT,SEKS DI RANJANG,PANCUT AWAL,TETEK BESAR,PAYUDARA BESAR,PENGANJALAN PAYUDARA,NIKMAT MALAM PERTAMA,RAHSIA MALAM PERTAMA,TEKNIK MALAM PERTAMA,SEKS POSITION,CERITA SEKS,PORN STAR,UBAT ZAKAR,UBAT PAYUDARA,RAHSIA FARAJ,RAHSIA ZAKAR,LEBIH BERTENAGA,BULAN MADU,PERKAHWINAN,PERNIKAHAN,CARI CALON,WANITA SEKSI,WANITA GHAIRAH,PEREMPUAN BOGEL,LELAKI KUAT,LELAKI TAMPAN,LELAKI TAHAN LAMA.



Setiap orang sentiasa inginkan kepuasan dalam ape jua yang di lakukan tidak kira masa dan keadaan yang di lalui. Begitu juga apabila melakukan hubungan seks bersama orang yang tersayang. Kerjasama sangat penting untuk menikmat kepuasan seks yang sebenar dan bukan hanya untuk melepaskan sesuatu yang diidamkan sahaja tanpa memikirkan perasaan kepuasan pasangan kita.

Kepuasan ini hanya akan dapat di rasai apabila kita sama-sama menghairahkan diri masing-masing untuk meningkatkan tahap ransangan yang lebih tinggi agar permaianan asmara dapat di mainkan dengan penuh rasa cinta, kasih sayang dan kenikmatan yang tidak dapat di lupakan sampai bila-bila. Kepuasan yang yang di kecapi bersama pasangan merupakan kepuasan yang sangat bermakna buat pasangan kita terutamanya wanita kerana selalunya wanita lah yang akan ketinggalan untuk mendapatkan kepuasan seks apabila lelaki hanya memikir kepuasan sendiri.

Apakah yang akan berlaku jika pasangan anda tidak pernah berasa puas bila berhubungan seks dengan anda? Mungkin mereka akan cuba bersabar untuk 2-3 malam kerana yakin ini hanya permulaan. Bayangkan.. anda sedang melakukan hubungan seks bersama pasangan anda sekarang ni. Anda cium bibir dia, anda gigit bibir dan lidah dia, anda cium lehernya, anda belai-belai buah dadanya, anda jilat dan gigit manja biji kelentitnya,, anda dan pasangan anda semakin teransang dan ghairah. Sampai masa anda bersatu...... ah ah ah ah ah!!! sedap!!! lagi!!! sedap sangat sayang!! kata pansangan anda.. tetapi......

setakat mana anda mampu bertahan? baru 2 minit anda berdayung, pancutan air mani anda telah tertumpah.. pada ketika itu pula, zakar terus mengendur kerana kepuasan. Lihat pasangan anda, adakah ia kepuasan dangan permainan 2 minit anda? dia hanya berdiam diri dan melayan diri sendiri untuk mendapatkan kepuasan yang dia dapat ketika bersama anda. Barapa lama pasanagan anda mampu bertahan dengan permainan 2 minit anda?

Tidakkah anda risau pasangan anda akan mencari yang lain untuk mendapatkan kepuasan? Malam dia melayan anda untuk kepuasan anda, siang dia mencari yang lain untuk mendapatkan kepuasan dirinya pula. Adakah anda ingin perkara ini terjadi?

Segeralah mencari sesuatu untuk kekuatan diri anda untuk bertahan lama di ranjang..