KEPUASAN SEKS SUAMI DENGAN ADIK IPAR

SEKS BEBAS,KEPUASAN SEKS,ZAKAR PANJANG,ZAKAR BESAR,ZAKAR TAHAN LAMA,FARAJ KETAT,FARAJ SEMPIT,FARAJ LONGGAR,TAHAN LAMA,UBAT KUAT,MINYAK WANGI,PEMIKAT,HORMON PEMIKAT,SEKS DI RANJANG,PANCUT AWAL,TETEK BESAR,PAYUDARA BESAR,PENGANJALAN PAYUDARA,NIKMAT MALAM PERTAMA,RAHSIA MALAM PERTAMA,TEKNIK MALAM PERTAMA,SEKS POSITION,CERITA SEKS,PORN STAR,UBAT ZAKAR,UBAT PAYUDARA,RAHSIA FARAJ,RAHSIA ZAKAR,LEBIH BERTENAGA,BULAN MADU,PERKAHWINAN,PERNIKAHAN,CARI CALON,WANITA SEKSI,WANITA GHAIRAH,PEREMPUAN BOGEL,LELAKI KUAT,LELAKI TAMPAN,LELAKI TAHAN LAMA.

KEPUASAN SEKS SUAMI DENGAN ADIK IPAR



Aku seorang janda yang baru bercerai dengan suamiku. penceraian ini atas kesilapan diriku sendiri. Jadi, aku hendak kongsikan pengalaman ku ini pada semua wanita.

Aku sudah berkahwin selama 6 tahun dan di kurniakan 4 orang cahaya mata. 2 lelaki dan 2 perempuan. Aku rasa sangat bahagia sepanjang kehidupan ku bersama suamiku sepanjang 6 tahun ini. suamiku melayan ku dengan baik dan dan sentiasa membelaiku dengan penuh kasih sayang. Suamiku sentiasa memahami diriku dalam apa jua keadaan sekalipun. Bila di ranjang, aku sentiasa kepuasan dan kadang aku terkulai kenikmatan sedangkan suami masih lagi mendayung untuk menikmati kepuasanya. Suamiku mampu bertahan lama, kadang-kadang ku rasakan hampir setengah jam. Ini membuatkan aku berkali-kali mancapai tahap kekejangan yang penuh kenikmatan dan kepuasan. Aku sukakan pancutan suamiku yang sangat deras dan membuatkan aku terasa 1 tembakkan air yang kuat di dalam faraj ku.

Pada kebiasaannya, suami ku akan menghisap dan meramas-ramas buah dada ku serta menggentel biji ku sebagai tanda untuk second round. Aku pejam mata kenikmatan apabila suamiku menghisap dan meramas buah dada ku sambil menggengtel biji ku. aku pula akan ambil kesempatan untuk meramas-ramas zakar suamiku yang panjang dan besar. setelah itu, suamiku akan menjilat dan menghisap biji ku seperti orang menghisap gula-gula. aku kesedapan.. suamiku tidak akan melepaskan bijiku selagi aku tak mengeluarkan cecair kepuasan ku untuk dia jilat. semakin lama, suamiku semakin agresif menjilat dan menghisab biji ku.

Aku mengeliat rasa geli dan kesedapan. punggung ku terangkat-angkat kerana kesedapan. suami ku memasukkan jarinya ke dalam faraj ku sambil menjilat dan menhisab biji ku. aku semakin tidak tahan.. aku kekejangan melepaskan air kepuasan ku yang penuh kenikmatan. Suamiku akan menjilat air ku itu sampai kering. kemudian suamiku akan akan baring telentang meminta aku menghisap zakarnya yang besar dan panjang. aku memang suka meng hisap zakar suamiku. bagiku inilah aiskrim kegemaran ku. aku jilat-jilat kepala zakar suamiku, suamiku mengerang kesedapan.. aku masukkan zakar suamiku ke dalam mulut ku, terasa penuh ruang mulutku dengan zakar suamiku. aku hisap zakar suamiku puas-puas, ku maju undurkan mulutku menghisab zakar suamiku. suamiku kesedapan, makin lama, makin laju pergerakan mulutku. semakin kuat suamiku mengerang kesedapan. sambil-sambil itu, aku meramas-ramas buah zakar suamiku. setelah penat menghisap zakar, aku hisap pula buah suamiku dan aku gosok-gosok zakar suamiku dengan tangan. ini membuatkan suamiku semakin teransang. aku terus duduk di atas suamiku dan memasukan zakar suamiku ke dalam faraj ku. aduh!!! nikmatnya.. aku sangat suka position begini kerana aku lebih merasa kenikmatan. aku menggerak-gerakkan punggungku. ah!!!! sedapnya.

Bila position begini, aku cepat kekejangan dan mencapai klimaks tapi suamiku akan mengerakkan punggungku dengan tangannye dan ini membuatkan akau semakin kesedapan dan kekejangan.. aku mengerang kesedapan sangat-sangat.. suamiku pula menggerakkan punggungnya, semakin lama semakin laju, aku terasa kejang semula dan melimpahkan lagi air kepuasan ku tapi suamiku masih lagi menggoyang punggungnya. semakin kuat aku mengerang kesedapan, semakin laju suamiku menggerakkan punggungnya. aduh!!! kesedapan yang amat sangat.. aku menjerit-jerit kesedapan yang amat sangat. aku terasa zakar suamiku semakin keras, suamiku semakin agresif, semakin laju pergerakkan punggungnya, aku kembali kekejangan... ah!!!!! aku menjerit kesedapan melimpahkan air ku dan x lama kemudian, suamiku pula memencutkan airnya dengan deras dalam faraj ku.. aku terbaring diatas dada suamiku kepuasan.. kemudian kami akan mandi bersama-sama sebelum tidur.


Tetapi setelah 6 tahun ini, suamiku tidak seperti dulu ketika melakukan hubungan seks bersamaku. Dia asyik mengeluh.. "Kenapa dah tak sedap macam dulu?? longgar.. " . Aku hanya menjawab, "biasalah, dah melahirkan anak dan usia semakin lanjut, memanglah akan rasa lain". Aku tidak hiraukan keluhan suamiku itu. Suatu hari adik perempuan ku datang ke rumahku melawat aku sekeluarga. adik ku ini menyatakan ade kursus dan menumpang di rumahku selama 3 hari. adikku datang seorang diri dan tidak membawa suami dan anak-anaknya. adik ku ni, dah ada anak tiga orang tapi bentuk badan masih seperti anak dara. maklumlah businesswoman.. kenelah jaga badan.

Pada kebiasaanya setiap pagi, aku akan keluar pergi ke pasar. entah kenapa pada hari itu, hati ku tidak sedap. aku teruskan juga perjalananku untuk ke pasar membeli keperluan untuk di masak. suami ku pula mangambil cuti pada hari itu untuk berehat. sepanjang aku di pasar, hatiku semakin berdebar tak sedap. setelah selesai membeli, aku terus pulang ke rumah. sampai saja di rumah, aku lihat pintu tertutup rapat. aku sangkakan adik perempuanku telah keluar rumah untuk pergi ke kelas kursusnya. aku masuk kerumah. aku terdengar suara di dalam bilik tidur ku.. "sedap sayang!! laju lagi sayang!! i x pernah rasa sesedap ni dengan suami I". kemudian aku dengar pula suara suamiku, "I pun dah lama x rasa sedap camni, u punya masih ketat, x macam kakak u, longgar je.." aku tersentuh dengan kata itu. aku terus pergi membuka pintu bilik ku, aku terkejut.. marah.. geram..menangis.. segala barang di tangan ku terlepas.. sampai hati mereka buat aku begini.. suami yang ku sanjung telah menghancurkan kepercayaanku hanya kerana faraj ku yang telah longgar. aku menangis sepuasnya.. barula aku sedar, keluhan ketidakpuasan suami ku itu merupakan penyebab kehancuran rumahtangga ku. kepada para isteri, jadikan cerita ku ini, satu pangajaran. suami sentiasa inginkan kepuasan seks, ingin isteri sentiasa cantik, faraj yang ketat seperti kita muda-muda dahulu.. sekian...