KEPUASAN SEKS UNTUK LELAKI DAN WANITA

SEKS BEBAS,KEPUASAN SEKS,ZAKAR PANJANG,ZAKAR BESAR,ZAKAR TAHAN LAMA,FARAJ KETAT,FARAJ SEMPIT,FARAJ LONGGAR,TAHAN LAMA,UBAT KUAT,MINYAK WANGI,PEMIKAT,HORMON PEMIKAT,SEKS DI RANJANG,PANCUT AWAL,TETEK BESAR,PAYUDARA BESAR,PENGANJALAN PAYUDARA,NIKMAT MALAM PERTAMA,RAHSIA MALAM PERTAMA,TEKNIK MALAM PERTAMA,SEKS POSITION,CERITA SEKS,PORN STAR,UBAT ZAKAR,UBAT PAYUDARA,RAHSIA FARAJ,RAHSIA ZAKAR,LEBIH BERTENAGA,BULAN MADU,PERKAHWINAN,PERNIKAHAN,CARI CALON,WANITA SEKSI,WANITA GHAIRAH,PEREMPUAN BOGEL,LELAKI KUAT,LELAKI TAMPAN,LELAKI TAHAN LAMA.



Setiap orang sentiasa inginkan kepuasan dalam ape jua yang di lakukan tidak kira masa dan keadaan yang di lalui. Begitu juga apabila melakukan hubungan seks bersama orang yang tersayang. Kerjasama sangat penting untuk menikmat kepuasan seks yang sebenar dan bukan hanya untuk melepaskan sesuatu yang diidamkan sahaja tanpa memikirkan perasaan kepuasan pasangan kita.

Kepuasan ini hanya akan dapat di rasai apabila kita sama-sama menghairahkan diri masing-masing untuk meningkatkan tahap ransangan yang lebih tinggi agar permaianan asmara dapat di mainkan dengan penuh rasa cinta, kasih sayang dan kenikmatan yang tidak dapat di lupakan sampai bila-bila. Kepuasan yang yang di kecapi bersama pasangan merupakan kepuasan yang sangat bermakna buat pasangan kita terutamanya wanita kerana selalunya wanita lah yang akan ketinggalan untuk mendapatkan kepuasan seks apabila lelaki hanya memikir kepuasan sendiri.

Apakah yang akan berlaku jika pasangan anda tidak pernah berasa puas bila berhubungan seks dengan anda? Mungkin mereka akan cuba bersabar untuk 2-3 malam kerana yakin ini hanya permulaan. Bayangkan.. anda sedang melakukan hubungan seks bersama pasangan anda sekarang ni. Anda cium bibir dia, anda gigit bibir dan lidah dia, anda cium lehernya, anda belai-belai buah dadanya, anda jilat dan gigit manja biji kelentitnya,, anda dan pasangan anda semakin teransang dan ghairah. Sampai masa anda bersatu...... ah ah ah ah ah!!! sedap!!! lagi!!! sedap sangat sayang!! kata pansangan anda.. tetapi......

setakat mana anda mampu bertahan? baru 2 minit anda berdayung, pancutan air mani anda telah tertumpah.. pada ketika itu pula, zakar terus mengendur kerana kepuasan. Lihat pasangan anda, adakah ia kepuasan dangan permainan 2 minit anda? dia hanya berdiam diri dan melayan diri sendiri untuk mendapatkan kepuasan yang dia dapat ketika bersama anda. Barapa lama pasanagan anda mampu bertahan dengan permainan 2 minit anda?

Tidakkah anda risau pasangan anda akan mencari yang lain untuk mendapatkan kepuasan? Malam dia melayan anda untuk kepuasan anda, siang dia mencari yang lain untuk mendapatkan kepuasan dirinya pula. Adakah anda ingin perkara ini terjadi?

Segeralah mencari sesuatu untuk kekuatan diri anda untuk bertahan lama di ranjang..